Styrelsen har valt att revidera databasen i föreningens Aptussystem p g a osäkerhet gällande nyckelbrickor i föreningen som kan vara på drift, exempelvis vara borttappade, inte överlämnade vid flytt, ej återlämnade av entreprenör etc.
Nya nyckelbrickor kvitteras ut i styrelserummet, Dalgränd 2, följande datum och tider:
Den 14, 15, 16, 17 och 21 maj
Mellan kl. 07.00 – 08.00 och kl. 19.00 – 20.00
Den 18 och 22 maj
Mellan kl. 07.00 – 08.00
Nyckelbrickorna fungerar som tidigare till samtliga portar, dörr till lägenhetsförråd, gemensamma utrymmen såsom cykel- och barnvagnsförråd samt för bokning av tvättstuga och träfflokal.
Inom kort kommer boende att kunna boka både tvättstuga och träfflokal på webben samt i mobilapp. Mer info kommer.
Välkommen till styrelserummet ovan tider att kvittera ut nya nyckelbrickor!
Av: styrelsen, maj 9, 2018